صفحه سرویس اعتباری

اسنپ یکی از اولین مجموعه‌هایی است که قدم در مسیرهای جدید می‌گذارد و همیشه به دنبال راهی است تا کاربران خود را به استفاده هر چه بهتر و مفیدتر از اپلیکیشن‌، ترغیب کند. اسنپ‌پی یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ و یکی از اولین مجموعه‌هایی است که سرویس اعتباری را فعال کرده است. با فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی می‌توانید از خدمات اسنپ شامل خرید از سوپرمارکت، سفارش غذا، درخواست خودرو، خدمات پزشکی و خرید دارو با نسخه استفاده کرده و هزینه آن را با اعتبار خود پرداخت کنید. برای استفاده از این سرویس لازم است آن را فعال کنید. در این مقاله نحوه ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ پی به شما آموزش داده می‌شود.

سرویس اعتباری اسنپ‌پی چیست؟

سرویس اعتباری اسنپ‌پی راهی سریع و ساده برای پرداخت هزینه‌های خرید در اپلیکیشن اسنپ بدون داشتن موجودی است. زمانی‌ که برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی اقدام می‌کنید و این سرویس برای شما فعال می‌شود، می‌توانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپرمارکت، خدمات پزشکی و دارویی، درخواست خودرو و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. در حال حاضر سرویس اعتباری ماهانه در دسترس است و طبق قوانین این نوع خدمت، لازم است تا پایان هر ماه نسبت به تسویه حساب اقدام کنید. پس می‌توانید الان بخرید و پایان ماه پرداخت کنید یا به عبارت ساده‌تر، الان بخر، بعدا پرداخت کن. 

نحوه فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ‌پی

در حال حاضر سرویس اعتباری اسنپ‌پی برای همه کاربران فعال نشده است و برای کاربران واجد شرایط در دسترس قرار گرفته است. باید مراحل راه اندازی و فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی را انجام دهید. برای این کار می‌توانید از دو طریق اقدام کنید که یکی از آن‌ها از طریق سایت اسنپ‌پی است. روش بعدی که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم شامل فعال‌سازی از طریق موبایل است. لازم به ذکر است که سرویس اعتباری اسنپ‌پی تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال می‌شود. اگر جزو کاربران واجد شرایط هستید برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی باید مراحل زیر را طی کنید. توجه کنید که سرویس اعتباری پس از فعال‌سازی به روش پرداخت پیش‌فرض شما تبدیل می‌شود و هر زمان که مایل باشید می‌توانید آن را در بخش اطلاعات کاربری «تنظیمات» در بخش مدیریت پرداخت تغییر دهید. جالب است بدانید که حتی امکان تغییر روش پرداخت در طول سفر نیز وجود دارد.

فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی با موبایل

اگر از اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنید پس دیگر نیازی به ثبت‌نام در سایت snapppay نخواهد بود. برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی با موبایل کافی است وارد اپلیکیشن اسنپ شوید. در وسط صفحه گزینه «سرویس اعتباری» را خواهید دید. با انتخاب این گزینه در اصل وارد مرحله فعال‌سازی خواهید شد. 

آیکون سرویس اعتباری

پس از انتخاب گزینه سرویس اعتباری وارد صفحه اصلی این خدمت می‌شوید. در این بخش اطلاعات کوتاهی در مورد قابلیت‌های سرویس ارائه شده است. گزینه ادامه را بزنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.

صفحه فعال سازی سرویس اعتباری

پس از لمس دکمه ادامه وارد صفحه بعدی می‌شوید. در این صفحه باید کد ملی خود را وارد کرده و سپس گزینه «قوانین و شرایط را مطالعه کرده و با آن موافقم» را انتخاب کنید. پس از درج کد ملی و انتخاب گزینه مطالعه قوانین، دکمه «فعالسازی» به رنگ آبی در خواهد آمد.

وارد کردن کد ملی

با انتخاب گزینه فعالسازی، وارد صفحه جدیدی می‌شوید. پس از انجام بررسی‌ها، وضعیت فعالسازی سرویس اعتباری اسنپ‌پی شما مشخص خواهد شد. پس از انجام بررسی‌ها اگر واجد شرایط بودید، میزان اعتبار شما تعیین شده و از این پس می‌توانید از اعتبار خود برای خرید در اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید.

فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی از طریق سایت اسنپ‌پی

اگر قبلا در اپلیکیشن اسنپ ثبت‌نام نکرده‌اید لازم است برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ‌پی، در سایت ثبت‌نام کنید. مراحل ثبت‌نام برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی بسیار ساده است و در ادامه با نمایش تصاویری از سایت به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش داده می‌شود.

برای ثبت‌نام در سرویس اعتباری اسنپ‌پی باید وارد سایت https://snapppay.ir/ شوید. در ابتدای صفحه بنری را می‌بینید که گزینه ثبت‌نام با اپلیکیشن اسنپ بخش سرویس اعتباری را دارد. روی گزینه «ثبت‌نام کنید» کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

صفحه سایت اسنپ پی

وقتی گزینه «ثبت‌نام کنید» را انتخاب کردید، وارد صفحه زیر می‌شوید. در این صفحه از شما خواسته شده شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود.

ورود به اسنپ

پس از وارد کردن شماره موبایلتان با انتخاب گزینه «مرحله بعد» وارد صفحه جدیدی می‌شوید. همزمان با ورود به این صفحه، کد فعال‌سازی نیز برای شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. کد فعال‌سازی 6 رقمی را در بخش مربوطه درج کنید.

پس از وارد کردن کد فعال‌سازی، به صورت خودکار وارد صفحه زیر می‌شوید. این صفحه در واقع صفحه اصلی خدمات اسنپ است. برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی باید مراحل دیگری را طی کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اولین مرحله از مراحل فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی، انتخاب گزینه «سرویس اعتباری» در سایت است.

با انتخاب گزینه «سرویس اعتباری»، (همان گزینه‌ای که در تصویر بالا مشخص شده است) وارد صفحه زیر می‌شوید. در این صفحه کلیت ماجرای سرویس اعتباری الان بخر، بعدا پرداخت کن آمده است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید می‌توانید از این سرویس امروز استفاده کرده و آخر ماه پرداخت کنید. این سرویس روشی ساده و سریع برای پرداخت بوده و تا سقف 2 میلیون تومان به شما اعتبار می‌دهد. در صفحه زیر گزینه «ادامه» را بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله باید کد ملی خود را وارد کنید تا احراز هویت شوید.

در این قسمت و برای تایید و فعال کردن سرویس اعتباری لازم است کد ملی خود را در بخش مربوطه درج کرده و سپس گزینه «قوانین و شرایط را خواندم و با آن موافقم» را انتخاب کنید. در این مرحله دکمه «تایید و فعال کردن» برای شما فعال خواهد شد. با انتخاب این دکمه، مراحل فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی تمام می‌شود. توجه داشته باشید که پس از انجام بررسی‌های مختلف، وضعیت درخواست‌تان به شما اطلاع داده خواهد شد. در صورتی شرایط لازم را داشته باشید، این سرویس برای شما فعال می‌شود.

مهم‌ترین مرحله فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی، درج کد ملی است. کد ملی شما با حفظ شرایط محرمانگی برای احزار هویت و تطبیق با شماره موبایلتان استفاده می‌شود.

حالا سرویس اعتباری اسنپ‌پی برای شما فعال شده است و می‌توانید برای پرداخت‌های درون اپلیکیشنی از آن استفاده کنید. این سرویس در حال حاضر برای برخی از کاربران قابلیت فعال‌سازی را داشته و در آینده نزدیک برای عموم کاربران اسنپ، فعال خواهد شد.

پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام برای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی، این سرویس به صورت خودکار در بخش‌های مختلف اپلیکیشن اسنپ برای شما فعال خواهد شد. مراحل فعال‌سازی بسیار ساده است و تنها کافی است طبق مراحلی که در مقاله به آن اشاره کردیم پیش بروید. 

جمع‌بندی

سرویس اعتباری اسنپ‌پی روشی آسان و سریع برای پرداخت است که در حال حاضر برای بسیاری از کاربران فعال شده و امکان استفاده از اعتبار را برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای فراهم می‌کند. در این مقاله نحوه ثبت‌نام و فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی آموزش داده شد. با فعال‌سازی این سرویس می‌توانید اعتبار ماهانه دریافت کرده و در پایان ماه برای تسویه اقدام کنید. به عبارت ساده‌تر با این سرویس، الان بخر و بعدا پرداخت کن. همین حالا و طبق آموزش‌هایی که در این مطلب به آن اشاره شد وارد صفحه اصلی اسنپ شده و گزینه سرویس اعتباری را انتخاب کنید تا ببینید آیا این سرویس برای شما فعال شده و چقدر اعتبار به شما اختصاص داده شده است. 

مطالب مرتبط

اسنپ‌پی، اولین ارائه دهنده BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ آغاز کرد. این مدل یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد. ارائه این خدمت توسط اسنپ‌پی، نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در ایران بود که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.

اسنپ‌پی در شبکه‌های اجتماعی

©   |    کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت اطلس تجارت نوین دیبا (اسنپ‌پی) می‌باشد.