وبلاگ
روایت لحظهبهلحظه و شفاف از «جمعهی پرتخفیف» اسنپپی
اسنپپی با هدف افزایش شفافیت، بهبود تجربهی کاربری و ارائه اطلاعات دقیق و لحظهای از کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۴، از صفحه اطلاعرسانی اختصاصی این رویداد با نام «آبی و روشن» رونمایی کرد. این صفحه که به آدرس snapppay.ir/bluelight در دسترس کاربران قرار گرفته است، قرار است به مرجع اصلی اخبار و جزئیات کمپین جمعهی پرتخفیف اسنپپی تبدیل شود.
در سالهای گذشته یکی از مهمترین دغدغههای کاربران در کمپینهای بزرگ خرید، عدم شفافیت در ارائه کالاهای پرتخفیف بوده است. اسنپپی امسال تلاش کرده با طراحی «آبی و روشن» این چالش را به یک تجربه شفاف و قابل پیگیری تبدیل کند.
بر اساس اعلام روابطعمومی اسنپپی، در آبی و روشن تعداد کالاهای پرتخفیف، ساعت دقیق عرضهی آنها، نحوهی دسترسی کاربران، و روند بهروزرسانی کالاها بهصورت شفاف منتشر خواهد شد. همچنین کاربران میتوانند جزئیات مربوط به دامنهی تخفیفها، وضعیت موجودی، و تغییرات لحظهای سبد کالاها را در این صفحه دنبال کنند.
بهگفتهی اسنپپی، طراحی این صفحه حاصل تحلیل داده، بررسی رفتار کاربران و تلاش برای پاسخدادن به چالشهایی بوده که هر سال در جریان کمپینهای پرترافیک و بزرگ مطرح میشوند؛ از جمله جلب اعتماد کاربران، جلوگیری از ابهام در نحوهی عرضهی کالاهای پرتخفیف و پاسخ به نیاز کاربران در خصوص اطلاعرسانی دقیقتر درباره کمپین.
«آبی و روشن» در کنار اطلاعرسانی، قرار است نقش یک نقطه اتصال مرکزی را نیز ایفا کند؛ جایی که کاربران بتوانند مهمترین رویدادهای کمپین، زمانبندیها، جزئیات فروش کالاهای شاخص، تخفیفهای ویژه و اتفاقات لحظهای را در یک نگاه مشاهده کنند. به گفتهی اسنپپی، هدف این است که کاربران امسال تجربهای سادهتر، شفافتر و قابلپیگیریتر نسبت به سالهای گذشته داشته باشند.
کمپین جمعه پرتخفیف اسنپپی از ۲۴ آبانماه آغاز شده است. «آبی و روشن» قرار است تازهترین اخبار و اطلاعرسانیهای مربوط به این کمپین را بهویژه در روز هفتم آذر ماه در اختیار رسانهها و کاربران قرار دهد.





