سرویس اعتباری، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینهها بدون داشتن موجودی است. با فعال کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق میگیرد و میتوانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپر مارکت، خدمات پزشک و مشاور و سفارش از داروخانه استفاده کنید.
سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال میشود. اگر واجد شرایط هستید، به بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو بروید و وارد «سرویس اعتباری» شوید.
خیر، برای استفاده از سرویس اعتباری در حال حاضر هیچ هزینهای دریافت نمیشود و رایگان است.
کد ملی شما برای احراز هویت و تطبیق با شماره موبایلتان استفاده میشود.
برای تسویهحساب، به بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو بروید و وارد «سرویس اعتباری» شوید. پس از دیدن صورتحسابتان، با ورود به درگاه بانکی میتوانید آن را تسویه کنید.
بعد از فعالسازی سرویس اعتباری، برای دیدن کل اعتبار دوره و موجودی قابل استفاده خود، به بخش اطلاعات کاربری یا صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» بزنید.
برای اطلاع از مهلت پرداختتان، به بخش اطلاعات کاربری بروید و وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید.
موجودی باقیمانده پس از پایان دوره به ماه بعد انتقال نمییابد و باید قبل از پایان دوره از آن استفاده کنید.
قرارداد شما پس از تمام شدن دوره و در صورت پرداخت به موقع صورتحساب به صورت خودکار تمدید میشود. هیچ هزینهای برای تمدید دریافت نمیشود.
در حال حاضر امکان غیرفعالسازی سرویس اعتباری وجود ندارد. اما اگر از سرویس اعتباری استفاده نکنید یا روش پرداخت پیشفرض خود را تغییر دهید، برای شما صورتحسابی صادر نخواهد شد.
تا زمانی که موجودی اعتبار اقساطتان کافی باشد و فروشگاه مورد نظر نظرشان خرید حضوری با اسنپپی داشته باشد، هیچ محدودیت دیگری نخواهید داشت.
طبق قانون وزارت کار، شرکتها میتوانند مبلغی از حقوق یا پاداش کارمندان را به صورت بن خرید پرداخت کنند.
مبلغی که به صورت بن خرید پرداخت میشود، معاف از مالیات است.
بله، شما میتوانید هر یک از اقساط آیتی خود را جداگانه تسویه کنید. علاوه بر آن امکان تسویه کامل بدهیهای اقساطی نیز وجود دارد. به بخش بدهیها بروید و در بخش بدهیهای آینده، قسط یا اقساط خود را انتخاب کنید و روی دکمه پرداخت بزنید.
برای بیان سوالات و مشکلات خود میتوانید با پشتیبانی به شماره ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین در اپلیکیشن با کارشناسان در ارتباط باشید.
اعتبار بانکی اسنپپی راهحلی آسان و سریع برای خریدهای شماست. میتوانید تا سقف 70 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن و فقط با ارائه یک چک صیادی، اعتبار بانکی دریافت کنید و مبلغ اعتباراتتان را در اقساط بلندمدت تا 24 ماه پرداخت کنید.
اگر پس از پرداخت و ثبت سفارش، سفارشتان تحویل داده نشده است، میتوانید با پشتیبانی سرویسدهنده و فروشگاه موردنظر تماس بگیرید و تاریخ تحویل مورد انتظار و وضعیت سفارش را پیگیری کنید.
توجه داشته باشید، اعتبار اسنپپی یک روش پرداخت است و کنترلی بر تحویل و سلامت کالای شما ندارد و این وظیفه سرویسدهندگان و فروشگاهها میباشد. در این حال اگر به هر دلیلی موفق به پیگیری ارتباط با سرویسدهنده یا فروشگاه نشدید، با پشتیبانی اسنپپی تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای بررسی و حل مشکل پیشآمده در کنار شما هستند.
خیر، در حال حاضر برای فعالسازی سرویس اعتباری حق اشتراک دریافت نمیشود و رایگان است.