اطلاعیه اسنپ‌پی در خصوص بروز برخی اختلالات در کمپین «جمعه‌ی پرتخفیف»

اسنپ‌پی از ماه‌ها قبل، آمادگی فنی میزبانی از کاربران در کمپین «جمعه‌ی پرتخفیف» را با ارتقای زیرساخت‌های خود فراهم کرده بود؛ اما متاسفانه در ساعات ابتدایی روز جمعه ۹ آذر، به دلیل ترافیک فوق‌العاده‌ی کاربران، پلتفرم اسنپ‌پی به مدت یک‌ساعت و ۱۳ دقیقه در سرویس‌رسانی دچار اختلال شد. با رفع اختلال، اسنپ‌پی در وضعیت ثبات قرار گرفت و در ادامه‌ی روز روند سرویس‌رسانی پایدار ماند.

در کمپین «جمعه‌ی پرتخفیف» اسنپ‌پی، بیش از ۳ هزار فروشگاه آنلاین و آفلاین به عرضه بیش از یک میلیون کالا پرداخته‌اند. با توجه به تمهیدات اندیشیده‌شده، اکثر قریب به اتفاق فروشگاه‌ها در طول روز جمعه سرویسی پایدار داشته و تنها کمتر از ۲۰ فروشگاه دچار اختلال شدند. همچنین تمامی کالاهای دارای تخفیف‌ ویژه در بازه‌های زمانی اعلام‌شده در اختیار کاربران قرار گرفت و تنها ۵ قلم کالا از ۴۰۰ قلم کالای باتخفیف ویژه به دلیل اختلال در زیرساخت فنی فروشنده، از عرضه در زمان اعلام‌شده بازماند. این کالاها در روز شنبه، ۱۰ آذر، در صفحه‌ی اصلی اسنپ‌پی عرضه خواهند شد.

ما در اسنپ‌پی دقت کاربران را در مواجهه با رویکردهای کسب‌وکاری خود ابزاری برای رشد می‌دانیم و از تمامی بازتاب‌های ارائه‌شده از سوی کاربران در خصوص کمپین «جمعه‌ی پرتخفیف» سپاسگزاریم.

اسنپ‌پی، اولین ارائه دهنده BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ آغاز کرد. این مدل یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد. ارائه این خدمت توسط اسنپ‌پی، نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در ایران بود که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.

اسنپ‌پی در شبکه‌های اجتماعی

©   |    کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت اطلس تجارت نوین دیبا (اسنپ‌پی) می‌باشد.